Peste 100 de ani de istorie…

Doi ingineri de marină japonezi, Ryosuke Namiki și Masao Wada, se aflau pe mare și lucrau pe o navă comercială. La acea vreme, stiloul era singurul instrument de scris modern și era esențial pentru munca multor oameni.

Acest lucru reprezenta o problemă atunci când se lucra pe mare, întrucât penița ruginea adesea din cauza apei sărate. Pentru a rezolva această problemă, Namiki și Wada au dezvoltat propriul stilou cu peniță din oțel inoxidabil.

 

În 1918, primele stilouri PILOT au fost lansate în Japonia. Ca un tribut adus pasiunii lor comune pentru mare, cei doi au folosit numele mărcii PILOT, o referință la nava amiral a flotei.

Astăzi, stilourile PILOT sunt disponibile în întreaga lume: compania este un pionier și lider de piață, numărul unu în domeniul rollerball și al rollerelor cu cerneală termosensibilă.

Filosofia noastră

Filosofia noastră

La înființarea companiei, în 1918, Masao Wada și Ryosuke Namiki au decis să stabilească cinci principii directoare pentru companie. Valori puternice pe care le aplicăm și acum în fiecare zi, indiferent de activitatea pe care o desfășurăm, și care au permis brandului să devină ceea ce este astăzi:

1. Sansha Teiritsu

Cele trei forțe echilibrate

 三  者  鼎  立

Oala de gătit chinezească din bronz cu trei picioare este folosită pentru a reprezenta echilibrul în afaceri. Fiecare picior reprezintă una dintre cele trei părți din relație:

  • Producătorul,
  • Retailerul
  • Utilizatorul

2. Ukiwa Seishin 

bucurii și necazuri împărtășite.

Principiul solidarității este simbolizat de colacul de salvare.
Principiul se aplică atât pe plan intern, cât și în relațiile comerciale.

3. Nankan Toppa

depășirea dificultăților.

難  関  突  破

Aceasta este atitudinea hotărâtă a marinarilor atunci când trebuie să depășească dificultățile pe mare.

4. Ichinichi Ishiin

progrese pas cu pas, zi de zi.

În jargonul nautic, pilotul este conducătorul care trebuie să ghideze și să asigure progresul constant al ambarcațiunii.
În acest spirit de îmbunătățire constantă, Masao Wada a numit primul produs al companiei Pilot.

5. Sishei Shinken

o abordare sinceră și dedicată.

Nimic nu este imposibil dacă ne oferim resursele necesare și dacă abordarea este serioasă și angajată.

Acesta este un principiu pe care îl aplicăm la cercetare și dezvoltare, producție și marketing.

 

 

Aflați mai multe despre Pilot